BS Hero

Staň se šampionem týdne!

Co je to BS Hero?

BS Hero je titul, který můžeš získat v našich týdenních fitness výzvách, které tě přinutí překonávat své osobní limity. V těchto soutěží každý týden soutěžíte o titul nejlepšího muže a nejlepší ženy – BS Hero. Tento titul je udělován těm, kteří se dokáží nejlépe poprat s náročnými úkoly a překonat všechny ostatní.

Jak se stát BS Hero?

  • Připoj se k výzvě: Každou neděli zveřejňujeme novou výzvu na následující týden. Přihlásit se může každý.
  • Buď nejrychlejší, vydrž nejdéle a buď nejlepší: Výzvy jsou vždy vmýšleny, tak aby je každý mohl dělat kdekoliv a kdykoliv, tedy nejsou potřeba žádné pomůcky, není potřeba někam dojíždět. Bude ti vždy stačit kousek místa a odhodlání.

Provedení a zhodnocení výzvy

  • Společné provedení výzvy: V úterý na začátku nebo na konci tréninku si společně dáme danou výzvu. Zapojení do výzvy není povinné, ale ve skupině se výzvy zvládají mnohem lépe a motivace je vyšší.
  • Samostatně: Ne každý může přijet a zúčastnit se výzvy osobně, i když by určitě rád chtěl/a. To však nevadí. Stačí, když si výzvu natočíte na mobil (video nebude zveřejněno, slouží pouze jako důkaz o provedení výzvy a potvrzení času) a pošlete nám ho přes sociální sítě Facebook, Instagram nebo WhatsApp.
  • Vyhodnocení proběhne v neděli, proto videa s časy je možné posílat do sobotní půlnoci, abychom je mohli v neděli zhodnotit.“

Chceš získat pohár?

Pokud s námi budeš pravidelně soutěžit a získáš 15krát titul BS HERO, obdržíš od nás speciální pohár se svým jménem. Aby ses mohl stát držitelem tohoto poháru, je nutné 15krát vyhrát soutěž (nemusí to být po sobě) a vytvořit si účet na naší stránce. Kromě poháru získáš také speciální odznak na svém profilu.

Získej originální odznáček

Chceš získat tento super odznáček do své sbírky? Stačí, když alespoň jednou vyhraješ naši týdenní soutěž. Každý, kdo soutěž vyhraje, získá automaticky tento odznáček. Přidej se k nám a zabojuj o svůj odznak!

Soutěž na 12.7 – 19.7


Musíš provést tyto čtyři cviky po daný počet opakovaní a čtyři série (kola). Cviky musejí jít za sebou jak jsou napsaný níže. Vždy musíš dokončit požadovaný počet opakování.

  • Burpees (angličák) – 10 opakování
  • V planku kolena k loktům – 10 opakování (počítáno na jednu stranu)
  • V planku nohy od sebe k sobě – 10 opakování

Aktuální žebříček

    #1 Petr 1
Nákupní košík
Přejít nahoru