Funkční silové cvičení pro ženy i muže

Silový trénink – formax

Ideální na získání fyzičky, redukce tuku a zpevnění těla!


Silový trénink

Co to je Formax?

Cílem toho to silového tréninku je neustále posouvat vaše výkony, zvyšovat sílu a zpevňovat tělo.
Jedinečný silový trénink, u kterého není nutné zvedat těžké váhy a proto je tento trénink bezpečnější, než u klasického posilování s těžkými váhami.
Vaším úkolem je provést správně určitý počet opakování pro konkrétní cvik, a to ve třech kolech. Celkem na vás čeká 10 cviků, kde se střídají Kardio cviky bez zátěže a silové cviky se zátěží.
Každý by měl zvládnout minimálně dvě kola, ale cíl jsou tři, které jsou už opravdu těžký. Když to nestihnete nic si z toho nedělejte, je to nastavený takto, aby se člověk skutečně snažil ze sebe vydat maximum a na dalším tréninku se posunul zas o trochu blíž k třetímu kolu. Cviky měníme jednou za dva až tři měsíce, podle výkonosti cvičenců.

Na aktuální trénink se můžete podívat přes tlačítko níže.

Rezervuj se

ForMax
08/12/2022 - Čtvrtek Od: 18:00
Máte účet?

Vstupenky/lístky

Registration Information uuuu


Payment and Confirmation


Jak silový trénink – ForMax probíhá?

Rozcvička

Každý náš trénink začínáme lehkou rozcvičkou, která slouží pro zahřátí těla, aby nedošlo ke zranění, ale taky je velice důležitá pro „vytvoření“ kyslíkové zásoby. Jednoduše řečeno, rozcvička má za úkol připravit naše tělo na hlavní trénink.

Cviky v rozcvičce jsou dynamické a opravdu lehké. V rozcvičce nepoužíváme žádné činky či jinou zátěž, protože naše tělo ještě není připravené na silové cvičení a mohlo by dojít k poranění.

Samotný trénink ForMax

Když už jsme dostatečně zahřátí, přesuneme se k tabuli, kde bude pod sebou napsaných 10 cviků.
Následně budou všechny cviky vysvětleny a názorně ukázány.
V prvním řádku bude vaše jméno a u tabule budou tři barevné fixy, které slouží k zaznamenávání splnění počtu opakování.
U toho silového tréninku není žádný interval, teda krom maximální doby, což je 60 minut. Je na každém z vás, jak dlouho bude daný počet opakování cvičit.
Takže každý si nastaví své tempo, a to si drží.
Cviky se provádí vždy za sebou, jak jsou napsané na tabuli. Pokud je někdo na stanovišti, na kterém byste měli být vy, tak samozřejmě jedno přeskočíte a vrátíte se na něj až bude stanoviště volné.
Přestávky mezi opakováním jsou čistě na vás, ale pokud budou příliš dlouhé, nepovede se vám splnit aspoň ty dvě kola, která jsou brána jako minimální limit. ForMax je postavený tak, aby vás nutil ze sebe dostat vždy o trochu víc. 

Opakování a počet kol

Počet opakovaní si každý zvolí na začátku silového cvičení.
Volba opakování se provádí pomocí zvolení vaší úrovně.

Začátečník (Z = 20 opakování)
Mírně pokročilý (M = 30 opakování)
Pokročilý (P = 40 opakování
)

Po každém odcvičením počtu opakování, uděláte čárku ke svému jménu k danému cviku.

Každé kolo se značí jinou barvou.
Tedy když cvičíte první kolo značíme čárky modrou barvou, v druhém kole zelenou a kdo se dostane do třetího kola provede značení červenou barvou.

Protahování

Po tréninku je nutné se VŽDY protáhnout, abychom uvolnili svaly a tím pomohli k rychlejší regeneraci. Strečink je také důležitý proto, aby se nezkracovaly svaly. Protahování trvá cca 5–10 minut na konci tréninku.

Kdo s námi cvičí?

Silový trénink


MUŽI I ŽENY!

Cviky zvládnou jak ženy, tak i muži. Cviky jsou flexibilní a dají se jednoduše upravit, aby cvik zvládl muž či žena.

ZAČÁTEČNÍK I PROFÍK​!

Každý jednou začínal i ten nejlepší sportovec začínal stejně jako začínáš ty a postupně se zlepšoval až je dnes profík. Nemusíte se bát, že cvičení nezvládnete a nebo naopak se tam budete nudit, každý cvik má několik modifikací, takže si zvolíte lehčí variantu a nebo těžší. Cvičení si prostě užije každý.

NEZÁLEŽÍ NA VĚKU!​

Cvičí s námi jak lidé, kterým je přes 50, tak i naše děti ve věku 8 let. Vždy upravíme cviky, tak aby je každý zvládl a neublížil si.


Co potřebujete na silový trénink
a jak se registrovat?

Co sebou na funkční silový trénink?

  • Pohodlné oblečení:zvolte takové oblečení, v kterém se cítíte pohodlně a příjemně. Nezapomeňte, že se pravděpodobně budete potit a i proto zvolte oblečení, které i mokré není nepříjemný. Pokud nemáte tip na oblečení, určitě můžeme doporučit naše trička, která jsou na cvičení navržena – Buď fit v našem oblečení
  • Pohodlné boty: boty musejí být pevné a pohodlné.
  • Ručník:jelikož se budete přesouvat mezi stanovišti, je nutné mít pod sebou vždy ručník, aby cvičenec po vás neležel ve vašem potu. Také abyste si mohli utřít svůj pot.
  • Lahev na pití:plastová láhev do které si můžete natočit čistou vodu a nebo klidně koupenou balenou vodu. NIKDY si nedávejte / nekupujte pramenitou / jemně perlivou vodou a nebo sladké nápoje. Voda je nejlepší zdroj tekutiny co může být a hlavně pokud byste pily vodu s bublinkami bude vám zaručeně špatně od žaludku.

Přihlásit se na hodinu, můžete několika způsoby:

  • Provést registraci přes web – Odkaz najdete v horní části a nebo můžete použít tento odkaz – Registrace na hodinu
  • Provést registraci přes facebook.- Jednoduše napište soukromou zprávu na náš facebook a nebo požádejte o přidání do soukromé skupiny na messengeru – odkaz na facebook ZDE
  • Provést registraci přes instagram. – Jednoduše napište soukromou zprávu na náš instagram napsat zprávu
  • Provést registraci přes whatsapp. – Jednoduše napište soukromou zprávu přes aplikaci whatsapp – napsat zprávu
Funkční silový trénink

Kde intervaloý trénink probíhá?

Hořešovice

Hořešovice 33 / 273 74

Cena intervalového tréninku

  1. Jednorázová platba v hotovosti: 70 Kč
  2. Platba fofrměnou: 70 fofráku (63 Kč)
Pořídit si fofráky (permanentku)
Silový trénink

Silový trénink
Cvičíme doma

Silový trénink

Nejste přihlášení do svého účtu

Abychom vám mohli přičíst fofráky, musíte být přihlášení

Jednoduše se přihlaste pomocí tohoto odkazu, kde také můžete provést registraci –

Po přihlášení prosím opět klikněte na odkaz „koupit fofráky„, kde už budete mít možnost si fofráky objednat

.

Powered by
Přejít na začátek