Zdravý jídelníček

který můžeš držet roky, a přesto tě nebude omezovat.


V čem se tento zdravý jídelníček liší?

Můžeš si zvolit z více jak 40 jídel, které lze neustále modifikovat. – Takže žádný stereotyp.
V jídelníčku jsou i jídla, která se nemusejí ohřívat, a proto jsou vhodná například i pro řidiče z povolání nebo pro lidi, kteří rádi chodí do přírody
Jídelníček se neustále doplňuje o nové pokrmy, aby se co nejvíce přibližoval běžnému stravování. – Nikdo přeci nechce být jen na zelenině :).
Jídla v jídelníčku jsou vždy z běžně dostupných surovin, jsou rychlá na přípravu a snadná na uvaření. Takže i muži si zvládnou připravit jídlo na celý den sami. – A jejich partnerky se budou moci věnovat chvilku sami sobě 🙂 .
V jídelníčku najdou pokrmy jak “všežravci”, tak i vegetariáni. – Snažíme se, aby byl jídelníček co nejvíce pestrý.

Snídaně

Vzpomínáte, jak nám naše babičky říkaly, že zdravá snídaně je nejdůležitější jídlo dne? Vydatná a vyvážená fitness snídaně Vám nejen nastartuje metabolismus, ale také ovlivňuje to, jak se celý den budete cítit a kolik energie budete mít. Nechte se inspirovat našimi zdravými recepty pro netradiční snídaně.

Svačina

Zdravé svačiny jsou mezi hlavními jídly dobrou volbou pro správnou funkci Vašeho metabolismu. Zejména pokud máte aktivní den, tak je svačina důležitá pro pravidelný přísun energie.

Oběd

Obědy mohou být i zábavné a plné samých dobrot. Vybírejte z desítky zdravých receptů, které si můžete uvařit na Váš příští oběd.

Večeře

Večeře je jídlo, které zakončuje náš celý den a které má být vychutnáváno. U večeře se často schází rodina, randí u ní milenci, anebo se prostě doplňuje se oblíbeným televizním pořadem. Prostě relax.

Zdravý jídelníček pro každeho!

  • Drží ho muži, ženy i mládež
  • Vhodný je jak pro sedavé zaměstnání, ale i pro aktivní povolání
  • Pomůže ti i když jsi sportovec či pasivnější
  • Je vhodný pro všechny věkové kategorie
  • Ideální pro lidi se slabší vůlí

Hlavní benefity zdravého jídelníčku

  • Možnost si zvolit počet porcí – 3 anebo 5
  • Jídla pouze z běžných surovin – žádné drahé a nedostupné suroviny
  • Časy jídel – u každého jídla vidíš čas, kdy bys ho měl sníst
  • Pestrost jídel – v jídelníčku je až 24 jídel
  • Velká flexibilita – jídelníček se dá hodně upravovat a je tedy pro každého maximálně flexibilní

Jak probíhá objednávka jídelníčku

a kdy jídelníček obdržíš?

  1. Provedení objednávky:
    1. Po odeslání objednávky obdržíš email (zkontroluj si prosím spam / hromadnou poštu) s potvrzením a s odkazem na formulář, v kterém je potřeba vyplnit údaje, abych mohl pracovat na jídelníčku.
  2. Odeslání formuláře:
    1. Po vyplnění a odeslání formuláře, tě budu co nejdříve kontaktovat a spolu doladíme případné dotazy. Hotový jídelníček se snažím odeslat do dvou dnů (pracovní dny).
  3. Obdržení jídelníčku:
    1. Jídelníček ti odesílá ve formátu PDF na email, také ho najdeš ve svém, účtu v sekci „osobní složky“(musíš mít vytvořený účet a být přihlášený). Také je možné jídelníček odeslat v papírové podobě, který odesíláme po sedmi dnech držení jídelníčku. To je z toho důvodu, kdybychom něco v jídelníčku změnili, tak aby jsi měl/a v papírové verzi finální a funkční podobu.

Objednávkový formulář

Na zdravý jídelníček

Chceš mít jídelníček za polovic?

Aktivuj si členství a získej slevu 250 Kč

Jak postupovat při držení redukčního jídelníčku

  • I dobré načasování je klíčem k úspěšnému držení jídelníčku. A proto velice doporučujeme si jídelníček naplánovat na termín, kdy neplánuješ velké akce či dovolenou, protože pravděpodobně bys držení jídelníčku porušil, a to není dobrý začátek. Pokud už se nedá nic dělat a dojde k porušení jídelníčku z důvodu oslavy, určitě si nic nevyčítej a následující den se vrať zpět k jídelníčku. Pokud to bude jeden den z měsíce určitě se nic nestane.
  • Před samotným držením jídelníčku doporučujeme vyřadit ze svého dosavadního jídelníčku nezdravá jídla a sladké pití, a to aspoň dva dny před zahájením držení redukčního jídelníčku.
  • Během držení jídelníčku se snaž opravdu aspoň týden své porce vážit a váhu si spojovat například s nějakou rychlou „měrkou“. Například, jedna polévková lžíce ovesných vloček je právě 15 g. Pokud kupuješ stejnou krájenou šunku, tak si můžeš zvážit plátek a už víš, kolik plátku si vždy můžeš dát. Velice ti to urychlí přípravu jídel.
  • A co dělat po dokončení jídelníčku? Věříme, že ti jídelníček ukázal, jaká jídla bys ve svém jídelníčku neměl/a mít a jak velké porce bys měl/a jíst. Poslední fáze jídelníčku je „stabilizační“, která ti zaručeně pomůže k návratu k tvojí normální stravě. A ze zkušeností víme, že právě tuto část jídelníčku využívají lidé po dlouho dobu, protože s ní se dá redukovat dlouho aniž by vás nějak extra omezovala.

Co o nás říkají naši klienti

Všem moc děkujeme za každou zpětnou vazbu

  • Super tréninky které vás nenechají suchým. Stále nějaké akce a výzvy. ?

    Radim Janoušek Avatar Radim Janoušek
    15/09/2021
  • Je to pes??

    Miroslav Vepřek Avatar Miroslav Vepřek
    15/09/2021
  • Pana Duchka mohu jen doporučit. Je to trenér s velmi milým, osobitým, vstřícným přístupem. Vždy pečlivě připraven, ochoten, poradí, pomůže, vysvětlí ???‍♀️

    LP Avatar LP
    14/09/2022
  • S Petrem alias Ducháčkem jsou skvělé kruhové tréninky, kde každý sundá přebytečné tuky a vyleje si hromadu endorfynů. Malá pohodová parta lidí a super atmosféra, jak pro začátečníky, tak pokročilé.

    Roman Pinkava Avatar Roman Pinkava
    03/02/2022
  • Děkuji panu Duchkovi za ztracená 4 kg po měsíčním dodržování jídelního lístku sacharidové vlny.Opravdu dodržuji ,jak je psáno a lístek funguje.Pan je komunikativní, umí poradit,jsem spokojená se spoluprací.Děkuji 🙂

    Lucie Hadriková Avatar Lucie Hadriková
    23/06/2023
  • Velice přátelský a profesionální přístup. Při tréninku je vždy skvělá atmosféra. Hodina nikdy není stejná, což mě velice baví a na každé cvičení se těším.

    Lucie Ko Avatar Lucie Ko
    15/09/2021
  • Díky Petrovi jsem se za sebe přestal po 30 letech stydět. Víc snad netřeba dodávat 😀

    Martin Šlajchrt Avatar Martin Šlajchrt
    04/02/2022
  • Makam s trenérem cca 3mesice a mohu jen doporučit.Komunikace na profesionalni urovni !Po dvou mesicich jídelníčku 18kg dole! Mohu jen doporučit.

    Jaroslav Miller Avatar Jaroslav Miller
    15/02/2022
  • Pana Duchka mohu jen doporučit. Je to trenér s velmi milým, osobitým, vstřícným přístupem. Vždy pečlivě připraven, ochoten, poradí, pomůže, vysvětlí 😁🏋🏻‍♀️

    Lucie Gobin Avatar Lucie Gobin
    23/11/2022
  • Úžasný přístup, super atmosféra. Nikdy není nuda a stále je sranda. Pokaždé se na další cvičení těším, jídelníček po kterém není hlad, přizpůsobeny co jim, nehladovim a kg jdou dolů. Podpora... Více

    Gabriela Suchá Avatar Gabriela Suchá
    02/02/2022

Redukční jídelníček

Instagram

Buď svůj
Přejít nahoru