Tréninkový plán
na hubnutí

Měsíční tréninkový plán pro začátečníky, které můžete cvičit kdekoliv i z pohodlí domova

Naše předsevzetí, že začneme cvičit, často končí výmluvami, že do fitka je to daleko, po práci přicházíte tak pozdě nebo vám tento měsíc nevychází peníze, abyste je mohli investovat do péče o své tělo.

Zůstaň v pohybu – cvičební plán pro každého

Jedině správně nastavený tréninkový plán vás dovede k vašemu cíli.
Kvalitní tréninkový plán by měl být sestaven zhruba na dobu 2-3 měsíců, kdy byste po této době měli vidět první výsledky své práce. My pro vás vytváříme měsíční tréninkové plány i týdenní tréninkové plány, které už dnes vám vystačí na celý rok, a neustále pracujeme na dalších, abyste se mohli neustále posouvat.

I když doma nemáte vybavení jako v posilovně nemusíte se bát, že byste tréninkové plány nemohli plnit, protože s vlastním tělem dokážete procvičit úplně vše.
Při cvičení s vlastním tělem můžete dosahovat krásných výsledků a i progresu.
Pokud byste si chtěli nějaké pomůcky obstarat. Doporučujeme si pořídit cvičební podložku pro pohodlnější cvičení na zemi, malé činky (budou stačit 1-2 kg pro ženy a 3 – 5 pro muže).

Myslíte si, že tréninkový plán pro ženy vypadá jinak než tréninkový plán pro muže?

Pokud bychom cvičili silový tréninkový plán, který je zaměřený převážně na sílu, tak samozřejmě ano. Ale v našich tréninkových plánech na hubnutí se zaměřujeme hlavně na cvik s vlastním tělem, a tedy mohou tyto tréninkové plány cvičit jak ženy, tak i muži, protože necvičíme se zátěží, ale provádíme přirozené pohyby, mohou tyto tréninky cvičit i děti.

Tréninkový plán na doma

Na cvičení nám stačí malý prostor o velikosti cca 2m na 2m, kde s přehledem provedeme veškeré cviky. Pokud nám to domácnost dovolí, je vhodné si najít místo, kde nebudeme muset před každým cvičením stěhovat několik kusů nábytků, jelikož, přiznejme si to, člověk je tvor líný a příprava prostoru před každým vaším tréninkem by se mohla stát snadnou výmluvou, proč vlastně cvičit nebudete.

Tréninkový plán na hubnutí

Tréninkové plány na doma se srdcem

Správně nastavený tréninkový plán vás dovede k vašemu cíli. Pokud vůbec netušíte, jak na to a nechcete někde udělat chybu, zkuste právě naše tréninkové plány na doma.
Pravidelně pro vás přidáváme tréninkové plány a to buď a týden anebo na celý měsíc. Snažíme se, aby vás tyto tréninky minimálně časově omezovali, ale na druhou stranu vás neustále posouvali k vašemu cíli.

Tréninkový plán na hubnutí se načítá

Tréninkový plán pro začátečníky

Můžete ušetřit a tisíce korun ročně

Za permanentku do fitka dáte stovky až tisíce korun měsíčně, a to nepočítáme čas strávený na cestě. Nemusíte zvedat velké váhy, abyste zhubly a zpevnili. Vše, co potřebujete, máte doma a naše tréninkové plány vám s tím pomohou. Cvičit s námi můžete již od 135 Kč!

Vydržím cvičit sám/sama?

Přestože cvičení doma může být trochu osamělé, motivaci k výkonům vám pomáháme najít formou komunikace přes naše sociální sítě, mobil i telefonický hovor. Komunikace je velice důležitá a každý se chce pochlubit se svými výkony a naopak si “postěžovat” co se nepovedlo. Nesmíte to v sobě držet, pokud nemáte spřízněnou duši, velice rádi si s vámi o všem popovídáme, poradíme a vždy vás podržíme. Jsme lidi, jako jsi ty a dobře víme, že jsou i dny, kdy se na to chceme vykašlat je to zcela normální!

Co je cílem tréninkového plánu?

Cílem může být zpevnění těla, redukce hmotnosti, zvýšení fyzické kondice anebo zvýšení síly. My se snažíme, aby každý náš tréninkový plán splňoval všechny tyto cíle, a hlavně aby z vám pomohl se cítit lépe. A s našimi online jídelníčky, které jsou součástí členství, vám to půjde jedna báseň.

Tréninkový plán pro začátečníky

Oblíbený náš tréninkový plán pro začátečníky je určitě Tréninkový plán bez skákání, který najdete – ZDE

Nejlepší cvičení na hubnutí

Nejlepší cvičení je to, u kterého vydržíte dlouho a který vás bude bavit. Neustále natáčíme nová tréninková videa, a pokud vám nějaké tréninkové video chybí, napište nám a my ho rádi co nejdříve natočíme.

Tréninkový plán na doma
Cvičíme doma
Instagram

Tréninkový plán na doma
Přejít na začátek