Zpevňovačka

číslo 1

Délka cvičení

Hodina a více min

Obtížnost

Začátečník

Zaměření

celé tělo

Potřebné pomůcky

Činky, Kettlebell



Tento obsah je pouze pro registrované členy.
Prosím přihlas se do svého účtu anebo proveď registraci nového účtu.
Přes odkaz v menu.


Přeskoč omáčku a jdi rovnou na věc!

Ve videu klikni na ikonku a vyber si část, kterou chceš zobrazit.

V červeném rámečku vidíte ikonku, s kterou zobrazíte menu, kde můžete přeskočit na vámi vybranou část videa.

domácí cvičení

Popis

Jak už z názvu lze vyčíst, je toto cvičení hlavně zaměřené posílení těla a nabírání svalové hmoty.
I když se jedná o silový trénink, nemusíte se bát, že by vám doma chyběla nějaká cvičební pomůcka.
K cvičení používáme převážně vlastní váhu anebo používáme ručník nebo pet lahev s vodou.
V tréninku až na rozcvičku nenajdete žádné rychlé cviky, ba naopak cviky v tréninku jsou pomalé a někdy rád využívám i cviky bez pohybu (izotermické cviky).
Trénink je zakončený protahováním, aby svaly mohli brzo zregenerovat.
Trénink je vhodný pro ženy i muže, začátečníky i pokročilý, trénink si užijí prostě všichni.

Určitě budeme rádi za zpětnou vazbu co se vám na tréninku líbilo. A pokud nám budete chtít poslat fotku, jak moc jste makali, rádi jí zveřejníme na našem facebooku a instagramu.

Buď svůj

Přejít nahoru